Трагедія малайзійського авіалайнера: аналіз гіпотез

by lpden, липня 21, 2014 Стоп Фейк 0


17 липня приблизно о 16:20 за київським часом над Донецькою областю України був збитий пасажирський літак компанії Малайзійських авіаліній, який прямував за рейсом MH17 Амстердам – ​​Куала-Лумпур.

Після цієї трагедії були висунуті ряд гіпотез, частина з яких звинувачувала у трагедії українську сторону.  StopFake спробував проаналізувати деякі з них.

Гіпотеза: українські диспетчери повели літак зміненим маршрутом

Згідно з твердженнями низки ЗМІ, літак відхилився від звичайного маршруту, після чого пролетів над зоною бойових дій. Наприклад, LifeNews пише:

боинг отклонился от курса

Насправді літак йшов за маршрутом L980, який до цих пір був найбільш популярним для польотів між європейськими та азіатськими країнами. У тому, що літаки часто літали саме над цією територією, можна переконатися, поглянувши на графіки інших польотів.

малайзія літак

малайзія літак 2

малайзія літак 4

малайзія літак 3

Крім того, у своєму офіційному прес-релізі Малайзійські авіалінії неодноразово підкреслювали, що обраний для польотів маршрут був визнаний усіма профільними організаціями безпечним для польотів. Ось частина звернення прем’єр-міністра Малайзії Наджіб Разака, розміщеного на сайті Малазійських авіаліній:

боинг донбас

Переклад виділеного фрагмента: «Маршрут польоту повітряного судна був визнаний безпечним Міжнародною Організацією Цивільної Авіації і  Міжнародна Організація Повітряного Транспорту заявила, що повітряний простір, яким переміщувався літак, не підлягало обмеженням ».

Крім того, The New York Times з посиланням на Євроконтроль і Федеральну авіаційну адміністрацію пише, що за кілька годин до зльоту рейсу MH17 Росія закрила більше дюжини повітряних шляхів на різних висотах:

гипотеза боинг

Гіпотеза: українські диспетчери змусили літак знизитися нижче необхідної норми

Вести.ру пишуть:

вести ру боинг

У цьому твердженні правда лише те, що літак летів нижче передбачуваних 35 тис. футів, а саме на висоті 33 тис. футів. Також правда те, що українські диспетчери наказали йому рухатися саме на цій висоті. Однак вони не знижували його, як стверджують деякі ЗМІ – якщо поглянути на запис польоту на сайті flightradar24.com, видно, що спочатку літак йшов на висоті 31 тис. футів, а над територією України піднявся до 33 тис.

вести ру боинг 1

Маршрут над Україною був визнаний міжнародними організаціями безпечним починаючи з висоти 32 тис. футів. Ось що з цього приводу пише The New York Times:

боинг упал

Переклад: «Рейс 17 летів маршрутом, який залишався відкритим і активним на великих висотах протягом усього конфлікту в Україні. Він був закритий до 32000 футів, але літак летів 1000 футів вище цього рівня. За кілька годин до аварії Росія оголосила свої обмеження повітряного простору поблизу східної України, закривши нижче 32000 футів передбачуваний маршрут рейсу 17 через Росію».

Крім того, інші літаки також часто літали над цією ділянкою на висоті 33 тис. футів. Наприклад, політ літака авіакомпанії KLM рейсу KL809 Амстердам – ​​Куала-Лумпур в ніч з 15 на 16 липня:

боинг упал 1

Більше того, якби українське керівництво передбачало збити літак, його зниження з 35 до 33 тисяч футів (з 10,668 до 10,0584 км) не знадобилося – установка «Бук-М1″, яка, імовірно, вразила повітряне судно, здатна досягати цілі на висоті 22 – 25 км.

Гіпотеза: метою ракети був літак Володимира Путіна

Russia Today з посиланням на «Інтерфакс» стверджує, що збила літак українська ракета, а її імовірною метою був літак російського президента Володимира Путіна. Підставою для такої гіпотези названо той факт, що обидва борти пролетіли одну і ту ж точку над Варшавою.

боинг путин убийца

Також в цій новині зазначається, що розфарбування обох літаків схожа, через що на відстані її можна переплутати (як можна розглянути розмальовку на висоті понад 10 км не уточнюється).

Відповімо на це твердження картинкою:

путин убийца ботнг

Таким чином висунуті Україні звинувачення на підставі вищезазначених гіпотез є безпідставними.

Джерело:stopfake.org

Цікаві Приколи: