Russia Today оголосило маргінальний блог, який звинуватив Україну в трагедії малазійського лайнера, «західним ЗМІ»

by lpden, липня 23, 2014 Стоп Фейк 0


Сайт міжнародного російського телеканалу Russia Today повідомив,  що на думку західних ЗМІ, донецькі сепаратисти не збивали авіалайнер Малазійських авіаліній, оскільки це нібито «не їх почерк».
стопфейк1

У матеріалі RT посилається на свій дочірній ресурс ІноTV, який в свою чергу вказує джерелом німецьке видання Der Freitag. При цьому і RT, і ІноTV подають матеріал так, як ніби саме Der Freitag належить авторство статті.

Насправді текст є блоговим записом у розділі Community (Спільнота). Відразу ж під постом написано, що запис передає думку автора і може не збігатися з позицією редакції. Крім того, в розділі FAQ сайту вказано, що для того, щоб додавати записи в розділ Community, достатньо лише зареєструватися.

Автором поста є користувач під ніком Soloto (німецькою буква s читається як «з» – «Золото»). Сайт учасника в його профілі вказана фан-сторінка книги Staatsgeheimnis («Державна таємниця») у Фейсбуці.

Автором цієї книги є письменник Тім Юнгеблют (Tim Jungeblut). На своїй сторінці у Фейсбуці він також радісно написав, що агентство RT перевело його запис у блозі. При цьому один з користувачів, який прокоментував цю запис, написав, що соромився б цього.

стопфейк2

Що стосується самого запису «Золота», в ній також багато неточностей і перекручених фактів. Наприклад, автор пише, що метою міг бути літак президента Росії Володимира Путіна (StopFake вже спростував таку можливість), а також посилається на свідчення іспанського диспетчера з «Борислава» (очевидно, мається на увазі аеропорт «Бориспіль»), який нібито зафіксував біля лайнера відразу два винищувачі (StopFake також писав про це)

Таким чином, твердження Russia Today про те, що в причетності сепаратистів до трагедії малазійського лайнера засумнівалися західні ЗМІ, є явним і свідомим перебільшенням.

Джерело:stopfake.org

Цікаві Приколи: